Nevainojama kontaktu pārvaldība ar Odoo

Ja kontaktpersonu pārvaldība jūsu uzņēmumā šķiet kā žonglēšana ar haosu, tad Odoo kontaktpersonu modulis ir jūsu meklētais risinājums. Šis rīks ne tikai ļauj efektīvi organizēt klientu datus, bet arī optimizē visu uzņēmuma resursu plānošanas (ERP) sistēmu. Neatkarīgi no tā, vai pārvaldāt attiecības ar esošajiem klientiem vai izsekojat potenciālos biznesa partnerus, Odoo visu savieno vienā viengabalainā sistēmā, atvieglojot gan ikdienas uzdevumus, gan stratēģiskus lēmumus.



Iegūt Odoo

Visaptveroša kontaktpersonu pārvaldība

Odoo kontaktu pārvaldības sistēma ir vairāk nekā tikai adrešu grāmata. Šis modulis ļauj centralizēti pārvaldīt visus biznesa partnerus, tostarp klientus un piegādātājus, vienuviet. Varat viegli klasificēt kontaktpersonas, piešķirt tās dažādām grupām un saistīt tās ar citiem Odoo moduļiem, piemēram, CRM vai Sales. Tas ne tikai vienkāršo ikdienas darbu, bet arī sniedz pilnīgu priekšstatu par jūsu biznesa attiecībām un darbībām.


Integrācija visās sistēmā

Viena no šī moduļa lielākajām priekšrocībām ir tā integrācija ar CRM, pārdošanas, remonta, palīdzības dienesta un citiem moduļiem. Visi sistēmā ievadītie kontakti kļūst pieejami Odoo sistēmā, ļaujot izsekot klienta ceļam no pirmās mijiedarbības līdz darījuma noslēgšanai. Tas nozīmē, ka visa informācija par klientiem, sākot no e-pastiem līdz pēdējās sarunas informācijai, ir jūsu rokās. Šāda raita kontaktu pārvaldība ne tikai uzlabo pakalpojumu kvalitāti, bet arī palīdz efektīvi pārvaldīt pārdošanas procesus.


Papildu funkcijas un segmentācija

Odoo ļauj ērti piešķirt kontaktiem papildu informāciju, piemēram, lojalitātes programmas, iepirkšanās paradumus, kredītlimitus u.c. Izmantojot šīs iespējas, varat segmentēt savu kontaktpersonu bāzi, izveidot personalizētas mārketinga kampaņas un nodrošināt pielāgotus pakalpojumus. Segmentēšana palīdz labāk izprast klientu vajadzības un sagatavot mērķtiecīgus piedāvājumus, kas palielina lojalitāti un pārdošanas apjomu.


Saistītie kontakti un adrese

Odoo atbalsta saistīto kontaktu, papildu darbinieku vai dažādu adrešu izmantošanu. Visu var pārvaldīt vienā telpā