Konsultācijas


Mēs varam nodrošināt vienkāršu, bet efektīvu risinājumu kas atbilst jūsu prasībām un palīdzēt to efektīvi ieviest Odoo sistēmā.

Biznesa prasību analīze


Mēs identificējam biznesa procesus jūsu organizācijā un nodrošinām šo procesu uzlabošanas iespējas.

Individuālie darbi un programmēšana



Mūsu izstrādātāji ir strādājuši ar Python un PostgreSQL vairāk nekā 10 gadus. Visi mūsu darbinieki saprot biznesa procesu plūsmas un nepārtraukti pilnveidojas.

Datu analītika



Mēs rūpīgi analizējam jūsu datus un varam ieteikt labākos pārskatus, kas atbilst jūsu KPI prasībām.

Datu migrācija




Migrācija uz jaunām Odoo versijām no citiem operatoriem vai citām ERP sistēmām.

Atbalsts




Mēs atbalstām jūs 24/7 visos jautājumos. Neticiet? Izmēģiniet mūs, un jūs atradīsiet pakalpojumu, ko nekad iepriekš neesat pieredzējis.

Pielāgotu prasību ieviešana


Ja jums ir īpašas vajadzības vai procesi, kas jāintegrē Odoo standarta programmatūrā, Mūsu profesionālā komanda var to pielāgot jūsu vajadzībām.

Biznesa procesu darbplūsmu kartēšana un skicēšana


Mēs ieskicējam procesu diagrammas un pēc tam kartējam tās ar jūsu procesu. Ja meklējat profesionāli ar pieredzi, sazinieties ar mums!

Integrācija ar citām sistēmām



Mēs varam saistīt jūs ar Amazon, Allegro, Paypal, Paysera, Montonio, UPS, DPD, VMI, Shopify, Woocommerce un jebko citu, kas jums varētu būt nepieciešams.

Lielie dati



Spēja pārvaldīt lielas datu plūsmas ar Odoo ERP un pareizu servera iestatīšanu.

Apmācības




Veicam klātienes vai tiešsaistes apmācības Jūsu uzņēmumam. Papildus - varam sagatavot instrukcijas un video pamācības Jūsu procesam.

Serveru noma





Mums ir īpaša serveru uzturēšanas komanda, kas var palīdzēt jebkurā uzstādīšanas vai uzturēšanas jautājumā.


Biznesa vadības sistēma

Risinājums mūsdienu biznesa izaugsmei 

Devtouch! darbojas saskaņā ar Agile principiem, padarot visu projektu racionalizētu un skaidru. Mēs analizējam jūsu procesus, parādām, kā tie varētu izskatīties Odoo un atrodam risinājumu, kas derētu jūsu uzņēmumam.


Sākt tagad 


1. Sākums, sākotnējā tikšanās

Vispirms apspriedīsim jūsu biznesu, jūsu vēlmes un izaicinājumus, ar kuriem jūs saskaraties. Mēs iepazīstināsim ar Odoo sistēmu un tās pamatfunkcijām (iekļautas sākotnējā komplektācijā). Mēs jūs iepazīstināsim ar sākotnējiem nosacījumiem un mūsu darbības loģiku.

Kad esat nolēmis digitalizēt sava uzņēmuma vadību, mēs parakstīsim līgumu, kurā būs norādīti pienākumi, atbildība un termiņi.

Tad no savas puses norīkosiet atbildīgās personas, ar kurām saskaņosim biznesa procesu optimizāciju un sistēmas ieviešanu.




2. Padziļināta procesa analīze

Mūsu mērķis ir, lai jūsu bizness darbotos tikpat gludi kā pulksteņa sekunžu rādītājs. Lai to panāktu, mums ir jāsaprot viss jūsu pašreizējais process, jānosaka kritiskie punkti un jomas, kuras vēlaties uzlabot. Mēs veiksim Jūsu biznesa procesu auditu (ko varēsiet izmantot ISO sertifikācijas iegūšanai).

Šīs darbības laikā mēs noskaidrosim, kāds ir jūsu process šobrīd un kādam tam vajadzētu būt tuvākajā nākotnē pēc sistēmas ieviešanas. Mēs noteiksim, kas jums trūkst, un sniegsim ieteikumus un labāko praksi no citiem uzņēmumiem.




3. Ieviešana

Pēc procesa analīzes mēs sāksim prototipa konfigurēšanu. Parasti 80% uzņēmuma vajadzību apmierina standarta Odoo moduļi (kas tiek nodrošināti bez papildu maksas). Līdz ar to sākotnējo procesu varam veikt bez papildus investīcijām modifikācijās.

Daži biznesa procesi šīs darbības laikā tiks veikti manuāli. Tomēr tas ļaus mums saprast, kuras darbības aizņem visvairāk laika, kuras varētu būt jānovērš vai kur varētu ieviest automatizāciju.

Sistēma tagad ir gatava testēšanai, un jūs varat reģistrēt vēlamās izmaiņas procesā vai sistēmā. 

4. Pielāgotas prasības + datu importēšana

Šajā solī tiek apvienota procesa automatizācija un datu importēšana (klienti, piegādātāji, krājumu atlikumi, rēķini, maksājumi un citi).

Jūsu darbinieki ir aktīvi iesaistīti šajā darbībā. Viņi tiek apmācīti patstāvīgi pārvaldīt procesus un datus. Tiek ieviesti arī jauni moduļi, nepieciešamības gadījumā tiek veikta individuāla programmēšana.


5. Pilna pārbaude un palaišana

Mēs veiksim visu procesu pārbaudi, lai pārliecinātos, ka nepaliek nepilnības. Mēs to darīsim kopā.

Tiklīdz būsiet apstiprinājis, ka viss ir tā, kā vēlējāties, mēs pārnesīsim biznesa vadību uz Odoo sistēmu, un jūs sāksiet pārvaldīt savu digitalizēto uzņēmumu.


6. Palaišana

Visi uzņēmuma darbinieki pāriet uz Odoo sistēmu. Nepieciešamības gadījumā tiek nodrošinātas apmācības (tiešraidē, attālināti vai video formātā).

Mūsu mērķis palaišanas laikā ir nodrošināt, lai uzņēmuma darbinieki maksimāli izmantotu Odoo funkcionalitāti un spētu veikt informācijas ievades, rediģēšanas un citas funkcijas.