Pieņemiet digitālo revolūciju: efektīvi pārvaldiet savus dokumentus, izmantojot Odoo

Digitālā dokumentu pārvaldība ne tikai palīdz atbrīvoties no papīra dokumentiem, bet arī palielina produktivitāti, nodrošina drošību un racionalizē jūsu uzņēmuma darbplūsmu. Izmantojot Odoo, dokumentu un parakstu modulis piedāvā pilnīgu risinājumu jūsu dokumentu digitālai pārvaldībai, padarot jūsu darbības vienmērīgākas un efektīvākas.



Iegūt Odoo​​​​

Skenēt un uzglabāt: Tūlītēji digitālie arhīvi

 Ātri skenējiet un saglabājiet dokumentus tieši Odoo. Šī funkcija ir būtiska uzņēmumiem, kuriem līdz minimumam jāsamazina fiziski apstrādāti dokumenti. Vairs nav pazaudētu rēķinu vai nevietā noslēgtu līgumu. Viss ir digitāli arhivēts un viegli atrodams. Tas ir īpaši ērti, strādājot ar pārdošanas vai nomas moduļiem, kur ir ļoti svarīgi sekot līdzi līgumiem.




Viedās atzīmes: organizējiet kā profesionālis

Izmantojiet viedos tagus, lai klasificētu un sakārtotu dokumentus. Tas ļauj ātri izgūt jebkuru vajadzīgo failu, netērējot laiku mapju sijāšanai. Integrējiet to ar ražošanas moduli, lai visi ražošanas dokumenti, piemēram, kvalitātes atskaites un iekārtu rokasgrāmatas, būtu kārtīgi sakārtoti un pieejami.


Automatizētas darbplūsmas: ļaujiet Odoo veikt smago darbu

Iestatiet automatizētas darbplūsmas, lai nosūtītu dokumentus īstajiem cilvēkiem īstajā laikā. Šī funkcija nodrošina, ka tādi dokumenti kā pirkuma pasūtījumi vai izdevumu pārskati tiek automātiski nosūtīti apstiprināšanai attiecīgajām nodaļām, racionalizējot jūsu iekšējos procesus. Tā ir pārdošanas un grāmatvedības moduļu panākumu atslēga, kur apstiprinājumi ir regulāra darbplūsmas sastāvdaļa.




Viedie līgumi: automatizējiet savus līgumus

Viedie līgumi Odoo 17 nodrošina jūsu līgumu automatizāciju, samazinot vajadzību pēc manuālas iejaukšanās un nodrošinot atbilstību. Šie digitālie līgumi izpilda un īsteno noteikumus automātiski, kad tiek izpildīti iepriekš noteikti nosacījumi. Iedomājieties integrēt viedos līgumus ar pārdošanas moduli, lai automātiski aktivizētu maksājumus, tiklīdz produkts ir piegādāts, vai izmantot tos īres modulī, lai automatizētu ikmēneša nomas maksājumus. Tas ne tikai ietaupa laiku, bet arī samazina kļūdas un nodrošina, ka visas puses ievēro nolīgtos noteikumus.


E-paraksti: parakstieties jebkur, jebkurā laikā

Aizmirstiet par grūtībām, kas saistītas ar dokumentu drukāšanu, parakstīšanu un skenēšanu. Izmantojot Odoo integrētos e-parakstus, varat parakstīt dokumentus digitāli, padarot to lieliski piemērotu attālinātai darba videi. Tas ir nenovērtējams nomas līgumiem modulī Noma vai pārdošanas līgumu parakstīšanai, atrodoties ceļā, Pārdošanas modulī.




Piekļuves kontrole: Kurš Ko Redz

Iestatiet atļaujas, lai kontrolētu, kas var skatīt, rediģēt vai koplietot dokumentus. Tas nodrošina, ka sensitīva informācija ir pieejama tikai pilnvarotam personālam. Piemēram, personāla dokumenti var būt pieejami tikai personāla nodaļai, savukārt pārdošanas dokumenti ir pieejami pārdošanas komandai. Šī funkcija labi integrējas ar jebkuru moduli, kas apstrādā sensitīvus datus, piemēram, HR vai grāmatvedību.


Versiju kontrole: Nekad nezaudējiet kontroli

Sekojiet līdzi dokumentu versijām, lai nodrošinātu, ka vienmēr strādājat ar jaunāko informāciju. Tas ir īpaši noderīgi Ražošanas modulī, kur specifikācijas un ražošanas plāni var bieži mainīties. Versiju kontrole palīdz uzturēt konsekvenci un precizitāti visās jūsu darbībās.




OCR tehnoloģija: pārveidojiet skenēto tekstu meklējamā tekstā

Izmantojiet optisko rakstzīmju atpazīšanu (OCR), lai pārvērstu skenētos dokumentus meklējamā tekstā. Tas ļauj ērti meklēt konkrētus vienumus dokumentā, ietaupot laiku un uzlabojot efektivitāti. Neatkarīgi no tā, vai jums ir darīšana ar īres līgumiem, pārdošanas pasūtījumiem vai rasējumu izgatavošanu, OCR padara informācijas izguvi vienkāršu.