Pērciet gudrāk, ietaupiet vairāk.
Pirkumu modulis Odoo v17 ir jūsu rīks, lai efektīvi pārvaldītu iepirkuma procesus. Tas vienkāršo visu iepirkumu ciklu, sākot no labāko piegādātāju atlases līdz pirkšanas pasūtījumu (PO) un piegādātāju rēķinu pārvaldībai. Šis modulis ir būtisks jebkuram uzņēmumam, kas vēlas racionalizēt iepirkumu, samazināt izmaksas un uzturēt spēcīgas attiecības ar piegādātājiem. Izmantojot Odoo pirkumu moduli, uzņēmumi var nodrošināt savlaicīgas piegādes, optimālu krājumu līmeni un rentablas pirkšanas stratēģijas.
Contact us
Piedāvājuma pieprasījuma (RFQ) pārvaldība
Odoo iepirkumu modulis ļauj ērti nosūtīt piedāvājumu pieprasījumus (RFQ) vairākiem piegādātājiem. Varat salīdzināt dažādus piedāvājumus un izvēlēties labāko variantu, pamatojoties uz cenu, kvalitāti un piegādes laiku. Šī funkcija ietaupa laiku, automatizējot RFQ procesu, ļaujot ātri apkopot un novērtēt piedāvājumus. Tas arī palīdz vienoties par labākiem noteikumiem ar piegādātājiem, nodrošinot labākos piedāvājumus un saglabājot veselīgas peļņas normas.

Pirkuma pasūtījumu (PO) pārvaldība: Pirkšanas pasūtījumu izveide un pārvaldība
Izmantojot Odoo, pirkšanas pasūtījumu (PO) izveide un pārvaldība ir vienkārša. Modulis ļauj ģenerēt PO no apstiprinātajiem piedāvājumiem, nodrošinot vienmērīgu pāreju no piedāvājuma uz pasūtījumu. Varat izsekot katra pasūtījuma statusam, pārvaldīt piegādes un efektīvi novērst jebkādas neatbilstības. Šī funkcija uzlabo iepirkuma procesa caurspīdīgumu un atbildību, samazinot kļūdas un nodrošinot, ka pasūtījumi tiek izpildīti pareizi un laikā.

Pārdevēju pārvaldība
Izmantojot Odoo pirkumu moduli, pārdevēju informācijas pārvaldība ir centralizēta un vienkārša. Varat saglabāt detalizētus pārdevēju profilus, izsekot to veiktspējai un analizēt pirkumu vēsturi. Šī funkcija palīdz veidot spēcīgas attiecības ar piegādātājiem, sniedzot ieskatu pārdevēju uzticamībā un cenu tendencēs. Ja jums ir skaidrs pārskats par savu piegādātāju tīklu, varat pieņemt pārdomātus lēmumus, uzturēt konkurētspējīgas cenas un nodrošināt stabilu piegādes ķēdi.
Noliktavas integrācija
Viena no Odoo pirkumu moduļa izcilajām iezīmēm ir tā nemanāma integrācija ar krājumu pārvaldību. Pirkšanas pasūtījumi (PO) automātiski atjaunina krājumu līmeni, palīdzot jums uzturēt optimālus krājumus. Šī integrācija nodrošina to, ka jūs nekad nepasūtāt par maz vai par daudz, samazinot uzglabāšanas izmaksas un samazinot krājumu iztrūkumu risku. Tas arī sniedz reāllaika ieskatu par krājumu pieejamību, ļaujot labāk plānot un efektīvi izmantot resursus.

Izmaksu analīze un budžeta plānošana
Modulis ietver visaptverošu izmaksu analīzes un budžeta veidošanas rīkus. Varat pārraudzīt izdevumus, salīdzināt tos ar budžetiem un analizēt izmaksu tendences laika gaitā. Šī funkcija palīdz uzņēmumiem stingri kontrolēt izdevumus, noteikt izmaksu taupīšanas iespējas un optimizēt iepirkuma stratēģijas. Sniedzot detalizētu iepirkumu izmaksu sadalījumu, Odoo nodrošina labāku finanšu plānošanu un nodrošina iepirkuma atbilstību uzņēmuma finanšu mērķiem.
Odoo iepirkumu modulis ir būtiska iepirkumu procesu digitalizācijas sastāvdaļa, kas atbilst nozares 4.0 principiem. Tas piedāvā integrētu risinājumu, kas uzlabo efektivitāti, caurspīdīgumu un iepirkumu darbību kontroli. Ieviešot Odoo, uzņēmumi var racionalizēt iepirkumus, samazināt darbības izmaksas un uzlabot attiecības ar piegādātājiem, vienlaikus gūstot vērtīgu ieskatu savās iepirkumu stratēģijās.
Mūsdienu straujajā uzņēmējdarbības vidē efektīvs iepirkums ir atslēga konkurētspējas saglabāšanā. Odoo iepirkumu modulis ne tikai vienkāršo iepirkumu procesus, bet arī nodrošina stratēģisku lēmumu pieņemšanai nepieciešamos rīkus. Neatkarīgi no tā, vai esat mazs vai liels uzņēmums, Odoo palīdz jums orientēties iepirkumu sarežģītībā, nodrošinot, ka jums vienmēr ir krājumi un esat gatavs apmierināt klientu prasības.