Remonts

Odoo remonta modulis ir neaizstājams rīks jebkuram uzņēmumam, kas pārvalda aparatūru, garantijas apkalpošanu vai remonta pakalpojumus. Šis modulis ļauj viegli un efektīvi pārvaldīt visu remonta procesu, sākot no sākotnējā pasūtījuma līdz rēķinu izrakstīšanai, pēcpārdošanas risinājumiem un darbplūsmas izsekošanai. Integrācija ar citiem Odoo moduļiem, piemēram, pārdošanas pasūtījumiem vai palīdzības dienestam, sniedz vēl vairāk iespēju automatizēt procesus. Izmantojot šo funkcionālo ERP sistēmu, uzņēmumi var samazināt remonta izmaksas, samazināt iekārtu dīkstāves laiku un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.


Iegūt Odoo

Seriālie numuri, vēsture

Remontdarbus var sasaistīt un izsekot ar unikālu remontētās iekārtas sērijas numuru. Tas ļauj izsekot visām vienībā veiktajām darbībām.


Remonta procesa uzraudzība un vadība

Izmantojot Odoo remonta moduli, uzņēmumi var rūpīgi uzraudzīt un pārvaldīt visu remonta dzīves ciklu — no remonta pasūtījuma izveides līdz pabeigšanai. Modulis ļauj detalizēti dokumentēt katru remonta posmu, noteikt uzdevumu prioritātes un viegli izsekot notiekošajiem remontdarbiem. Tas nodrošina visu remontdarbu veikšanu laikā un ar nepieciešamajām detaļām. Sistēma arī atvieglo darba slodzes sadali starp tehniķiem, nodrošinot visu klientu vajadzību tūlītēju apmierināšanu.


Garantijas vadība un atskaites

Modulis atbalsta arī garantijas pārvaldību, ļaujot uzņēmumiem viegli noteikt, vai uz remontu attiecas garantijas periods, un attiecīgi pielāgot apkalpošanas maksu. Tas nodrošina, ka klienti saņem atbilstošu servisu bez papildu izmaksām, ja uz remontu attiecas garantija. Turklāt Odoo piedāvā dažādus ziņošanas rīkus, lai palīdzētu uzņēmumiem analizēt remonta pasūtījumus, izmaksas un citus ar remontu saistītus datus. Šie pārskati sniedz ieskatu par to, kā optimizēt remonta procesus un samazināt izdevumus.


Rezerves daļas

Odoo ļauj reģistrēt izmantotās rezerves daļas vai nomainītās sastāvdaļas. Nomainītās daļas netiek piešķirtas pārdošanas pasūtījumam, ja tas tiktu izveidots.


Rēķinu izrakstīšana tieši no remonta pasūtījumiem

Viena no Odoo remonta moduļa izcilajām funkcijām ir tā spēja automātiski ģenerēt rēķinus tieši no remonta pasūtījumiem. Kad remontdarbi ir pabeigti, sistēma ļauj ātri izveidot rēķinu ar visu informāciju par pakalpojumiem, izmantotajām detaļām un citiem ar remontu saistītiem resursiem. Tas ne tikai samazina manuālo darbu, bet arī palīdz novērst kļūdas, kas saistītas ar manuālu rēķinu izrakstīšanu. Turklāt sistēma atvieglo maksājumu izsekošanu, nodrošinot gan uzņēmumam, gan klientiem skaidru izpratni par remonta izmaksām, tādējādi nodrošinot caurspīdīgu norēķinu procesu.


Remontdarbu uzsākšana, izmantojot pārdošanas pasūtījumus un palīdzības dienestu

Odoo piedāvā elastību, lai aktivizētu remonta procesus ne tikai tieši, bet arī izmantojot saistītos moduļus, piemēram, pārdošanas pasūtījumus vai palīdzības dienestu. Šī funkcionalitāte ir īpaši noderīga uzņēmumiem, kas sniedz garantijas vai apkopes pakalpojumus, jo pārdošanas vai palīdzības dienesta aģenti var tieši izveidot remonta pasūtījumus klientiem, kuri izmanto to pašu platformu. Rezultātā visas darbības notiek vienas ERP sistēmas ietvaros, nodrošinot vienmērīgu informācijas apriti starp departamentiem un efektīvāku darbplūsmu.